Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 13. mars 2018

Brettekort vinterbursdag

Jeg har prøvd meg på et brettekort som det er mal til i nyeste Ett Trykk. Etter fire mislykkede forsøk lot jeg malen være og gjorde et nytt forsøk etter eget hode og da fikk jeg det til.  Etter å ha limt på mønsterark og begynt å få på motiv og pynt så oppdaget jeg at det var jo snøstjerner på det ene mønsterarket. Så for å slippe å starte på nytt byttet jeg ut motiv og pynt til noe som jeg syntes passet bedre. Beholdt bursdagstekstene og skrivefelt som jeg allerede hadde ordnet.  Dette ble da et vinterlig bursdagskort i gult, grønt og hvitt. På tagen er det også et skrivefelt på baksiden. Jeg har også lagd en pengelomme.









1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Åh, det var litt av et brettekort! Kjempefint! Mange sider å fylle ut, nesten som et album ! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails