Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 4. oktober 2017

LO - Biler, litt nytt og topp 3

Her har jeg scrappet en LO med et gammelt bilde igjen.


Kartong/Bazzill
Mønsterark - ek success
Mikke-die - Cuttlebug
Biler dies - Frantic Stamper
Sirkelpunch

Deltar hos:

Nordsalten Hobbyklubb #162 - transpormidler


------

Flere av Touch Marker-tusjene mine har mistet fargen og jeg måtte ha noen nye. Da ble det Copic denne gang. Begynner med noen hudfarger som jeg ble anbefalt. Og et par nye dies til samlingen ble det også.


--------

Jeg kom på topp 3 i September hos Papirlosjen med dette kortet



1 kommentar:

Anita Lise sa...

Så fin og søt LO du har laget :)
Takk for at du deltar på utfordringen hos NSHK!
DT Anita Lise.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails