Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 7. oktober 2016

Brettekort og ny dies

Jeg har prøvd meg på et av brettekortene som det er mal på i nyeste Ett Trykk.
Jeg har lagd en pengelomme på den ene siden inni kortet.
Kjempegøy å prøve noe nytt :)





 Deltar hos:

Scrappelyst - Oktober - skarpe farger

--------

I dag var jeg en tur innom Aneus Boghandel på Røros og kjøpte et nytt sett med dies :) 
Må si jeg er litt spent på hvordan den blir.


Ønsker alle en riktig god helg :)


7 kommentarer:

Irene sa...

Det var et lekkert kort med en morsom vri på bretting.

❤ Kaia sa...

lekkert kort.

klem fra Kaia

Gitte sa...

Super flot kort.

Cathrine sa...

Hei,
For en lekker :) Likte godt fargene og kortet i seg selv er jo kjempe kult :)

Takk for at du deltar hos oss i Nordsalten Hobbyklubb :)

DT Cathrine

Ann Kristin sa...

Lekkert kort og en stilig brette teknikk du har prøvd deg på. Artig å se noe anderledes :) Takk for at du deltar hos Scrappelyst!

Hege sa...

Nydelig kort du har laget.
Lekre farger og spennende bretteteknikk.
Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

Hege.

Katrine E. Bråten sa...

Veldig flott kort med herlig bretteteknikk. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails