Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 9. juni 2016

Posekort, I Rampelyset og jeg har vunnet

I går kveld fikk jeg lyst til å lage et posekort. Det er lenge siden sist jeg lagde det. Hadde ingen plan for hvordan det skulle bli. Å bruke en punch på posen var vel ikke det som jeg syntes ga best resultat, så neste gang prøver jeg nok med  kantdies. Posen brettet jeg dobbelt slik at kanten stikker litt utenom framsiden. Ble ikke så godt å se den på dette bildet. Inni posen er det et kort med plass til å skrive på begge sider. og jeg har plass til et gavekort eller til penger i folden på innsiden av kortet, det som var bunnen på posen.






Papirpose
Hvitt papir
Mønsterark - K&Company
Distress ink ground espresso
Motiv - Digital Paper
Spellbinders rammer/dies
Hjørnedie - QK
Vimpel die - DieNamics
Sugerør
Blomster
Blad - Storyteller
Blonde - Nille
Bling - Papermania
Tekststempler - Staz og K&G
Kantpunch - MS
Fjærpenn og blekk dies - TH

deltar med dette hos:

---------

Jeg kom I Rampelyset uke 21 hos Scrapping.no 



Jeg kom i Rampelyset uke 23 hos Scrapping.no



Jeg har vunnet :)


AJ-D-.jpg



Det tror jeg var alt ;)
Nå venter jeg spent på premiene :)

Ha en fin dag :)

1 kommentar:

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så nydeligt et pose kort... og så flot med alle dine fine placeringer

God eftermiddag, klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails