Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 20. februar 2016

LO - Sjåfram, Rørosmartnan og litt nytt :)

Et lite innlegg her i bloggen i all hast :)
Denne LOen skal være med i julealbummet mitt og er fra vi besøkte min bror på hytta før jul.


Deltar med den hos Scrapping.no Søndagscrappen 14.-20. Februar
oppgave 1
------------

Vi har vært på Rørosmarnan i dag. Kald vind og stappfullt med folk.
Fra her vi sto i Kjerkgata så vi bare en svart folkemasse så langt vi kunne se nedover mot Nilsenhjørnet. Likedan var det i Bergmannsgata og i veta ned mot Domus.
Mange boder var det her, med mye forskjellig å se og kjøpe.


Måtte jo selvsagt innom Amneus Boghandel og kjøpe litt til scrappingen min. Var ikke noe jeg trengte egentlig, men fant jo litt likevel. Nå har jeg også klart å kjøpe en die jeg har fra før også, hahaha Var bare skyggen jeg manglet. Får høre om noen vil kjøpe den av meg eller få byttet den når jeg skal til Røros igjen.


GOD HELG

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails