Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 28. januar 2016

Snuseske

Jeg bruker ikke snus men av og til så får jeg en tom eske av min ene svigerdatter.
Denne har jeg dekorert til en liten gaveske. Det er gøy å lage noe utenom det vanlige :)




Deltar hos:
Scrappelyst - grublis Januar - dilla på lilla
Papirlosjen #1 - favoritt 
(stempler,blomster, dies, blonde)
scrappegarasjen #20 - Norske produkter
 (Kort&Godt tekststepel, Papirdesign - sommerfuglstempel)

8 kommentarer:

Guri sa...

Lekker! Likte den rufsete pynten på toppen :)

❤ Kaia sa...

SÅ stilig.....

Klem fra Kaia

Connie sa...

Lekkert :)
Klem Connie

Aquarell sa...

Så søt den var. :-)

Anne-Eddie sa...

Så lurt ! Kjempefin ble den og ! Klem ;)

Frk. Bogstad sa...

Stilig boks :)
Takk for at du deltar på utfordringa hjå Papirlosjen :)
DT Audhild

Elisabeth sa...

Det var en lekker måte å bruke snus bokser på :-) Nydelig. Tusen takk for at du deltar i papirlosjen sin Favoritt utfordring :-) Klem DT-Elisabeth

Eva R. Fandrem sa...

Flott løsning på alterering, likte boksen kjempegodt!
Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappegarasjen!
DT-Eva

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails