Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 23. januar 2016

LO nisselandsbyen og litt nytt ;)

En ny LO til Julealbumet mitt. Nisselandsbyen min setter jeg opp til 1. Søndag i Advent og er vel omtrent det siste som blir pakket ned etter jul.


Deltar med denne hos:
Kreativ Scrapping #1 - alt er lov
Nordsalten Hobbyklubb #131 - årstider (vinter)

------

Fikk pakke i posten i dag ;)
Stadig noe jeg trenger eller bare har lyst på :)




Ønsker alle en riktig god helg :)

8 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Eg likar det at du stadigt treng noko nytt du óg ;)
Elles, ein flott layout. Flotte papirer og.

Diane sa...

What a gorgeous picture and album design.

Hugs Diane

Anne-Eddie sa...

Kjempefin LO ! Tror vi er mange i scrappeverden, stadig trenger påfyll !! Hehe. Ha en fin søndag ! Klem ;)

Gitte sa...

Super flotte kreationer du har lavet siden jeg var her sidst.

Rita sa...

Kjempe flott LO :) Tusen takk for at du deltok i utfordringen til Kreativ Scrapping :) Klem Rita, DT

Kreativelena sa...

Mektig imponert over nissebyen. Der ligger det mange timer med jobb, og da er det jo superherlig og kunne forevige det med en så flott LO, så kan man jo se til sendere hvordan det var også etterhvert som man utvider byen sin, om du utvider den da :-)
Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

Astrid sa...

Knallflott LO Bodil !!
Og mektig imponert over Nisselandsbyen din !!
Takk for at du deltar hos NSHK.
Lykke til :-)

Klem, Astrid

Scratch sa...

Flott LO!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

Linda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails