Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 18. november 2015

Flip-it julekort

Sist Søndag var jeg med på Søndagsscrapp i forumet Scrapping.no og der skulle vi bruke glansbilder eller klistremerker på prosjektet. Jeg valgte å bruke glansbilder på et flip-it julekort.
Morsomt å ta i bruk ting som har ligget lenge. Men hvorfor ikke bruke litt av tingene man har. Det er jo så mange fine glansbilder som kan brukes på scrappeprosjekter. Jeg har tenkt å bruke det på flere av mine julekort i år :)



Hvit kartong
Flip-it kort dies
Ramme dies - Sizzix
Mønsterark - Panduro
Bazzill
Julestjerne dies - Marianne design
Distress ink tea dye
Brads
Bling - Staz
Glansbilder
Tekststempler - NSS og L&B
Notedies - Sizzix
Sølvfarget papir

Ha en fin dag :)

2 kommentarer:

Gitte sa...

Flot kort.

Anne-Eddie sa...

Herlig kort med glans! Fin bretting og ! Klem ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails