Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 20. september 2015

TH-tag September

I går satte jeg meg ned for å lage Tim Holtz tag for September i 12 tags of 2015.
Bortsett fra noen sommerfuglstempel så hadde jeg ikke noe av det som ble brukt der. Da var det bare å brette opp ermene og finne noe annet jeg kunne bruke i stedet. 




#8 manilla tag
Distress spray stain brushed pewter
Fotopapir
 Distress stain peacock feather, picket raspberry, squeeed lemon og brushed pewter.
Swirlstempel fra Prima
 Clear embossingpulver  - Ranger
Staz On jet black
Sommerfuglstempler
Plastemballasje fra en diespakke
Frosted film - Tim Holtz
Distress ink blak soot
Kartongrester
Chipboardramme
Sweet die - Technique tuesday
Sølvtråd
Brads med bling
Bling - Papirdesign
Bånd

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails