Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 30. august 2015

Kommode-konfirmasjonskort og litt nytt igjen :)

Da jeg var på minitreff forrige helg lagde jeg denne lille kommoden. De to skuffedelene er stanset ut med QK dies, to skuffer i hver del. Det som var dumt var at det ikke var noe skille i mellom skuffene. Det måtte jeg lage ellers falt den øverste  ned når den nederste ble trukket ut. Kortet på toppen av kommoden ville ikke ligge nede med bare pynten oppå, så der har jeg lagt magneter under papiret på ene hjørnet. 



Litt nytt har jeg fått før helgen :)



Ha en riktig fin Søndag :)

5 kommentarer:

Unni A sa...

Nydelig kommode! Flott konfirmasjonsgave/kort!
Du er flink til å shoppe, herlig :)
klem Unni

❤ Kaia sa...

Kjempefin kommode....

Klem fra Kaia

Pinklady 68 sa...

Nydelig kommode til konfirmanten!
KOs deg masse med ditt nye fine stæsj:-)
Ha en fin og kreativ søndag!

Klem Laila.

Frk. Bogstad sa...

Kjempeflott kommode :)
Og det e alltid kjekt med noko nytt ;)
Eg kjenner til det ...

Veronique sa...

Nydelig kommode :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails