Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 8. januar 2015

LO - 1. Søndag i Advent

Jeg har scrappet en ny LO til julealbumet mitt. 
Deltar også med denne hos:
Papirlosjen - Januarutfordring - minst 3 ting som starter på første bokstav i navnet mitt.
B er min bokstav: Blonde, blomst, brads, blad, bling, billett, bord, bokstaver, bokside og bilder


Mønsterark - Panduro
Kantpunch - MS
Bokstaver og blomst - Nille
Bling - ViviGade
Bladpunch - MS
Brads - Nille
Bokside 
Bord - K&Company
Snøstjerner - Nille

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

3 kommentarer:

Gitte sa...

Flot layout i lækre farver.

Aquarell sa...

Den var skikkelig fin, og lilla! :-)
Liker bakgrunnsarket veldig godt.

Belinda Hammersdal sa...

Så flott og stemningsfull LO.Falt pladask for bakgrunnsfarge ;)Takk for at du deltar i Papirlosjen sin bokstavutfordring.Klem fra DT Belinda

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails