Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 20. oktober 2014

Dagbok 18. og 19. Oktober

Jeg er ferdig med to dagboksider til og her kommer de :)

Jan rydder vekk kratt og trær på nedsiden av huset. 
Jeg lagde grønnsakommelett i muffinsformer. Det ble godt sammen med røkt laks, rømme og flatbrød til middag ;) Så bakte jeg brød og "rundstykker".

Jan har felt trær ved bekken og kjørt opp.
Jeg har kuttet og preget delene til 24 esker som skal bli en adventskalender.

Ha en fin dag alle sammen :)

3 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

I har da godt nok begge haft mega travlt her hele week-endend, men bagefter kan I så forhåbentlig få lidt tid til at nyde alt besværet. Glæder mig da vildt til at se din julekalender, når den bli´r færdig engang. Og hvor lækkert med hjemmebagt brød og rundstykker.

Anne-Eddie sa...

Åh, flinka!! Med traktor og det hele! Og for en nydelig bakst! Klem fra Anne-Eddie ;) Flotte sider altså!! ;)

Elisabeth Helland sa...

så mye detaljer og så flott! takk for at du deler og inspirerer...ha en fin fin dag

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails