Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 23. september 2014

TH-tag september

Jeg har nå omsider fått lagd en tag til Tim Holtz 12 tags of 2014 for September
Jeg har ikke alkoholblekk og blending som ble brukt, men bruker av det jeg har.
På bakgrunnen har jeg brukt distress stain og vann på aquarellark.
Stemplet tre og tekst med archival ink.
Sommerfuglene er lagd med distress stain på glossy fotopapir og stanset ut.
Båndet er farget med distress stain.
Halvperler til pynt.


Ha en fin dag :)

7 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Endnu et superfint tag her Bodil, og det ligner nu fint, selv om du ikke helt har brugt det samme, men det kan man nu engang ikke bare altid, og det her er super flot alligevel.

Guri sa...

Så tøft med alle dei sommerfuglane!

Aquarell sa...

Så kul denne ble! Stilig med alle sommerfuglene. :-D

morkaren sa...

Smukt med sommerfugle i efterårs farver, det er jo den vej vi går. knus morkaren.

Frk. Bogstad sa...

Fin tekst, flott tag :)
likar fargane :)

Unknown sa...

Lovely interpretation! Those woodland colours look fab.

LauraVi sa...

I like trees, always and everywhere, this tag is really beautiful, so warm and original!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails