Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 28. september 2014

dagbok 25., 26. og 27. September

Jeg hadde tenkt å legge ut disse dagboksidene tidligere i dag, men så fikk vi besøk og da glemte jeg hele greia, hihihi.... men nå kommer de da i alle fall :)

Bråvåknet tidlig av at det fløy en kjøttmeis inne på soverommet. Fikk den ut, men da jeg kom ned på stua var det sannelig en der også...........MIFFA!!!!!!! eller har de fløyet inn selv???


Pussa kjøkkenvinduene men de ble ikke bra. Kjøpt nytt pussemiddel.
Nye potteplanter og krukker ble kjøpt inn.

Pussa kjøkkenvinduene igjen og nå ble de bra. Pussa noen på stua også før det ble for mye vind. Satte Jan til å bake og lage ostesmørbrød. Litt veileding så gikk jo det strålende ;)
Pakke i posten med blomster jeg har kjøpt på auksjon i et forum. 

Ha en fin kveld ;)

3 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Flere flotte sider Bodil, de er bare rigtig gode.
Hvor er det bare skønt, når man lige får taget et godt nap og lidt nye blomster i vinduerne til at friske lidt op, og herligt med en mand, som gerne (?) lige bager lidt lækkert brød til kaffen ha ha ha. Og lækre blomster til scrapperiet også. Har du deltaget på The Paper Craftings udlodning her i ugen så? Der er mange lækre ting at vinde her i forbindelse med Cardnaking Day.

Aquarell sa...

Flotte sider, som alltid. :)
Ønsker deg en god og kreativ uke videre.

Sissel sa...

Flotte dagboksider, du er bare så flink.
Klem Sissel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails