Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 25. august 2014

Dekorert eske

I helgen har jeg puslet litt med å dekorere en tom konfekteske. Etter å ha ryddet i mine kort fant jeg ut at jeg ikke hadde lagd noen eske til julekortene fra i fjor. Så da måtte jeg jo lage det :)
Deltar hos;
Storyteller #21 - bling og/eller perler





Tom konfekteske
Tykk papp
Skisseark
Mønsterark - Kort&Godt
Glitterkartong
 Ramme dies - Spellbinders 
Penn og blekkhus dies - TH
Snøstjernepunch - MS
Roser
Hjørnedekor - Europris
Perlesnor
Bling - Papirdesign
Bokstavstickers - Storyteller

Ha en fin dag :)

7 kommentarer:

Else Irene sa...

Nydelig! Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

Maryann Laursen sa...

Hvor er den bare super flot Bodil. Laver du en ny æske til hvert år?? Smukt arbejde som altid.

Bodil sa...

Har ikke for hvert år nei, men noen har det blitt ;) Litt ettersom hvor mange kort jeg har fått.

Frk. Bogstad sa...

For ein god idé og ei flott øsje :)
Eg har månge slike liggande, fordi eg har sagt til postkollega'ane mine at sfnix'ane vil eg gjerne ha; TOME ;)

Filharmonica sa...

Lekker eske! Nydelig pyntet :-) Tusen takk for at du deltar hos Storyteller denne gangen. DT Heidi

Lenas kort sa...

Så lekker seke :-) Flink du :-) Ønsker deg en flott dag :-)

Hos Egebjerg sa...

Super god ide ,med at lave æske til julekort og så dele dem op efter årstal. meget flot resultat. Klem Leila

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails