Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 26. august 2014

dagbok 23., 24. og 25. August

Da var det klart for nye sider i dagboka for August. Rart å tenke på at jeg nå er snart ferdig med 8 dagbøker  allerede i år. Disse månedene har gått veldig fort.

Jan har kjøpt seg ny motorsag og er nå snart klar for å ta fatt i vedskogen igjen. 

Vår lille søte gjest kommer på besøk i dag også :)

Fikk besøk av min nabo på formiddagen.
Var ut å plukket mere rips på ettermiddagen.

Ha en fin dag alle sammen :)

3 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Så fine sider her i dagbogen igen Bodil. Er det nu sikkert at lade JAn lege med sådan en helt ny motorsav her? ha ha ha Og sikken en sød lille besøgsven du har her, vi har siden tidligt i foråret dagligt haft en hare til at lege inde i haven. Tror den bor her, da den er her fast hver morgen og aften og har været hele sommeren. Skønt med nogle friske bær i fryseren til senere brug, der smager de næsten dobbelt så godt synes jeg.

Therese sa...

Jeg er virkelig imponert over alle de dagbøkene du lager.Så fine og så gøy å ha. Du er ei skikkelig produktiv dame. :)

Gitte sa...

Så flotte sider.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails