Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 12. mai 2014

dagbok 10. og 11. Mai

Her kommer det to sider til i dagboka mi :)

Ganske bra vær og jeg var ute og plantet stemorsblomstene i potter og satte ut i kassene.
Kom et lite solgløtt da jeg var ferdig.

Jan skiftet til sommerdekk på bilen.
.........men.......har bilen skiftet farge??????
Må være lyset som gjør det eller kameraet? Bilen vår er jo mørk grønn ;)

I dag er det overskyet med regn og haglskurer.
Tror jeg skal finne på noe her i scrappekroken i dag :)
Ha en fin dag alle sammen.

3 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Hvor er det bare herligt, når vi kan se alle de fine nye ting spirer frem. Og jeg har før høret om nogle, som bare skiftedede bilen ud i stedet for at skulle døje med at skifte dækkene, så måske, det er det, som er sket her? ha ha ha ha
Flotte sider her igen igen Bodil.

Pinklady 68 sa...

Flotte dagboksider Bodil!! Fine detaljer som alltid og perfekte dies du har på begge sidene:-)

Ha en fin kveld!
Klem Laila.

Gitte sa...

Igen nogle super flotte sider.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails