Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 4. april 2014

Dagbok 2. og 3. April

I dag har jeg tatt morgenkaffen ute på verandaen. Måtte kle meg godt for det er en kald trekk og en del snø ennå. Sola varmet ganske godt så det var deilig å være ute en liten stund.
Selv om jeg har blitt syk, så har jeg fått lagd dagboksidene mine.
Tekst på sidene er på de tagsene bak bildet.

Fikk et nytt Lambi lam til samlingen min :)

Jeg er syk, sår i halsen og vondt i hele kroppen :(

Håper alle har en fin dag :)

4 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Hvor er dit lille lam bare cute, og ja det er godt nok dejligt, at man kan begynde at sidde lidt ude i en lun krog engang imellem nu, når solen er fremme. Det nyder vi også rigtigt her, kan jeg love for.
Men det er da godt nok trist at høre, at du er blevet syg, måske været ude lidt for længe uden nok tøj???
Men jeg håber du får en herlig week-end alligevel og en rigtig god bedring også over week-enden.

Pinklady 68 sa...

Riktig god bedring til deg Bodil!
Kjempefine dagboksider! Imponert over alt du får til:-) God helg!

Klem Laila.

Bente Fagerberg sa...

God bedring til deg Bodil!! Leit att du er syk... Så artig å se dagboksidene dine! Min datorer har omså ett sånna sött lam! xoxo

Bente Fagerberg sa...

Glemte sjekke stavningen på IPaden.... Min datter har også ett sånt sött lam, det skal det stå :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails