Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 12. april 2014

Dagbok 10. og 11. April

Da har jeg fått lagd et par sider til i April-dagboka.

Vinden blåste putekassen ned fra verandaen, ekornet koser på fuglebrettet og jeg fikk en pakke i posten med dies kjøpt i Danmark ♥

Formen er litt bedre, men måtte få hjelp av Jan til helgavasken. Støvtørking, litt rydding og stryking av påskeduker ble mer enn nok for meg.


Jeg hoster meg snart fordervet, men det er bedre å være oppe enn å ligge.
Får vel se om jeg får gjort litt mer til Påske i dag da ;)
GOD PÅSKE

4 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Flotte sider her igen Bodil. Lækkert med lidt nye dies også, dem kan vi jo altid bruge he he. Og skønt at se, at du er oppe og igang igen, selv om det ikke er fuldt ud endnu, men det skal nok komme snart, når man først er kommet igang. Håber du bli´r helt frisk til påske og slipper helt for den hoste, den kan drive enhver til vanvid.
Rigtig gos week-end nu først.

Aquarell sa...

Så mye flott som er kommet her siden sist! Flotte sider og nydelig påskeegg.
God bedring til deg, ikke noe morsomt å være i dårlig form...
Fortsatt god helg!

Pauline sa...

Jeg er stadig like imponert over produktiviteten og kreativiteten din, og attpåtil når du er syk!! :-O

Håper du snart er helt frisk igjen nå, og får noen fine påskedager!!

Klem! :-)

Unknown sa...

nice your site thanks for sharing love you all team good work keep it up .wholesale Jewelry

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails