Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 2. mars 2014

LO - O Jul med din glede og jeg vant :)

Enda en LO fra julaften til mitt julealbum. Det blir en del LOer i den.
Deltar hos:
Papirdokkene #57 - bruk minst 10 perler eller bling


Bazzill
Mønsterark - Papirdesign
Frosted film - Tim Holtz
Blomst dies - Tim Holtz
Brads lagd med I-Top tanga
 Spellbinders
Engel
 Blingswirl 
Blonde - Kort&Godt
Stickersbokstaver - Nille
Kantpunch - Martha Stewart

------

Jeg vant Februarutfordringen hos Scraphaugen

med denne LOen



7 kommentarer:

Gitte sa...

Super skønne layouts.

Maryann Laursen sa...

Uh hvor ser det hyggeligt ud hos jer juleaften, og den julegave skal helt sikkert nok bringe masser af glæde de næste mange juleaftner fremover også, er jeg sikker på ha ha ha. Der er bare ikke noget som skønne glade og forventningsfulde barneøjne julaften. Hvor er hun da bare cute, har hun fået et navn endnu?

Unni A sa...

Enda en kjempeflott jule-LO! Så mange lekre detaljer! Og gratulerer som vinner hos Scraphaugen! Vel fortjent, det er en vakker LO!
Dagboksidene dine er alltid like flotte og detaljerte. Så forseggjorte alle sammen.
klem Unni

nedergaard ( Lissy ) sa...

To smukke layouts og tillykke med " sejren "

God søndag eftermiddag, klemm

Anne-Eddie sa...

To vakre LOèr ! Til jul er det godt å se, alle får sitt!!
Grattis med vinner med den vakre LO`en av den lille !
Klem fra Anne-Eddie ;)

Siv Anne sa...

Flotte sider begge to men den babyLOen var jo bare bedårende

❤ Kaia sa...

Grattis....
Og så må jeg jo si at disse dagbøkene dine..... Jeg beundrer deg at du orker dette....
Og så flotte som de blir da... Og så gøy når desember er ferdig, og du kan se tilbake på et helt år......

Klem fra Kaia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails