Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 8. januar 2014

Dagbok 6. og 7. Januar

Føler jeg har vært i litt dvale når det gjelder scrappinga i den senere tid, men nå får jeg trå til litt. Har jo så mange bilder jeg skulle ha scrappet album til. Håper å få tid til litt mer av det i dette året.

To nye sider i dagboka er ferdig og her kommer de :)
Må si jeg lo godt av denne reklamen i avisa, men skjønte jo at det var riktig da jeg leste resten av annonsen :)  og Jan fikk pakke i posten, han vant i en adventskalender hos Canal Digital.




Ha en riktig fin dag alle sammen :)

5 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

HA ha ha ja det må man sige, og den reklame må vist være fra Rema1000 tror jeg.
To rigtig flotte sider her igen Bodil, de er bare så fine og herligt, at der også er plads til lidt sjov imellem.
Há en rigtig god dag, med forhåbentlig en masse scrappe lyst så.

Berit sa...

2 flotte, herlige sider i dagboken din:)
Klem, Berit

Anne-Eddie sa...

2 flotte sider! Heldige han som vant! Grattis!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Meretekj sa...

Kjempestilige sider.
Du er så kreativ:)

Bettina L. sa...

Nok en lekker albumside Bodil. Liker detaljene med juletre, penge og tag. Klem Bettina xx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails