Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 2. januar 2014

Dagbok 1.Januar

Godt Nyttår ♥
I går startet jeg på den nye dagboken min for 2014.
Boken er lagd av konvolutter, diverse kartong og papp.
Alle sidene er kledd med papirer fra Prima.
Jeg har stanset ut border med kantpunch fra Martha Stewart og dies fra Tim Holtz.
Skilt er lagd av papp, plast og metallfolie og er stanset ut med dies fra Tim Holtz.
Materialer ellers blir litt forskjellig fra dag til dag og det skriver jeg ikke liste på, for da blir jeg aldri ferdig.





Det var første dag i det nye året. 
All tekst blir på tags el.l. som legges skjult, for her blir det ikke så stor plass å boltre seg på :)
Ha en fin dag.

8 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

WAUW hvor er den bare flot Bodil. Helt fantastisk. Har du tænkt dig at lave en side for hver eneste dag hele året?? Så blir det da godt nok en kæmpe dagbog, før året er omme ha ha ha, men jeg er også sikker på, at det blir et helt overvældende mesterstykke. Hold da op et kæmpe arbejde, men ååååååh så flot.

Karen Elise sa...

Nydelig dagbok! Du imponerer stadig med disse årsprosjektene dine!
:) Karen Elise

Anne-Eddie sa...

Knallfin dagbok! Her er en mengde flotte detaljer ! Det er bare å studere... Klem fra Anne-Eddie ;)

Sissel sa...

Kjempelekker dagbok, massevis av flotte detaljer og flotte ark du har brukt.
Blir spennende å følge med fremover.
Klem Sissel

Pinklady 68 sa...

Fineste dagboken ever!! Virkelig lekker!! Du lager mye fint Bodil:-)
Godt nytt scrappe år!

KLem Laila.

Gro sa...

Jeg blir så imponert over disse dagbøkene dine. De er så flotte.
Ønsker deg et Godt Nytt og kreativt år, så du får masse koselig å fylle inn i bøkene dine.

Klem, og gratulerer med morgendagen - hvis jeg ikke husker helt feil??? :o)

Karina Bunkenborg sa...

Super flot!

Bettina L. sa...

Dette var lekkert Bodil. Liker designet med kantpunch og die og de lekre vintage fargene. Håper alt er vel med deg. Bli gjerne med på min candy. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails