Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 18. desember 2013

Handleliste og dagens kalendergave :)

En dag jeg var på butikken fikk jeg med en handleliste. Den måtte jeg jo bare lage en perm på og pynte den  litt opp til jul :) Tok to pappbiter og kledde med papir på begge sider og bant sammen med bind it all maskina. 

Deltar hos:
Storyteller #6 - Jul eller nytt år
Kort o Mania #98 - bildeinspirasjon
Hjerteboden #12 - Jul alt annet enn kort


Mønsterark - Storyteller
Kartongrester
Pompom-bånd
Tre dies - Tim Holtz
Ski, staver og snøstjerner - Marianne design
3D figur nissegutt
Liquid pearls
Stickles star dust
Bling - Staz
Bling stjerner - Kort&Godt

-------

Her er dagens gave i adventskalenderen min :)
Gøy å få all denne malingen som jeg hadde ønsket meg og all pynten er jo bare herlig å få. 
Bling får jeg aldri nok av, det brukes vel på nesten alt jeg lager ♥♥♥
Ekstra gøy at Jan har funnet ting jeg ikke har brukt før.


Håper alle har fine førjulsdager ♥♥♥

7 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot blok. Lækker gave.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Flot handleliste og lækker kalender gave

Ha en god onsdag, knuss

Maryann Laursen sa...

Rigtig flot indkøbsliste og super lækker adventsgave igen i dag.
Og rigtig god før jul til dig også.

Aquarell sa...

Så flott den blokka ble. Skikkelig herlig. :)
Og du får superflotte kalendergaver! Flink mann du har til å plukke ut ting. :)

Audhild sa...

Så fint du har pyntet blokka. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring.
Klem, Audhild

Camilla sa...

Så flott handleliste!!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Hjerteboden Bodil <3
Romjulsklemmer fra Camilla

Susanne Halseth sa...

Så fin handlelistebok, så morsomt at båndet er brukt til snø :) Takk for at du deltok hos Storytellernorge.blogspot.no , håper du vil være med oss i det nye året også :)
Klem fra Susanne Halseth
DT-Storyteller

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails