Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 2. desember 2013

Gavesett, jeg vant og dagens gave

Jeg har lagd et gavesett til som jeg skal gi bort til jul.
Lagd til utfordringen hos Cherish This #4 - christmas cheers
deltar også hos:
Hjerteboden #12 - jul+alt annet enn kort
Kort o Mania #98 - bildeinspirasjon
Storyteller #5 - Jul uten rød



Dorullkjerne
Hvit kartong
Mønsterark - Panduro
Bånd 
Dies - NellieSnellen, Marianne og Spellbinders
Kantpunch - Xcut ?
Blingstjerner - Kort&Godt
Brads - Storyteller
Stempel - Panduro

--------



med denne LOen :)


og til slutt: dagens kalendergave ♥


Ha en riktig fin dag alle sammen ♥

7 kommentarer:

Gitte sa...

Sikke et flot sæt. Flot Lo og lækker kalendergave.

Maryann Laursen sa...

Lækkert gavesæt, super flot LO og en pragtfuld kalewndergave også. det er bare en rigtig julehyggedag må jeg sige ha ha ha.

Aquarell sa...

Det settet var råflott! :)
Superfine farger du har brukt.
Flott kalender gave, og gratulerer med å vinne. :)

Unknown sa...

Superkult gavesett :-) Nydelig!!!
Tusen Takk for at du deltar hos Kort O Mania :-)
Klemmer fra Karin

Hege sa...

Stilig gavesett!

Takk for at du deltar hos Cherish This!
God advent! :-)

Hege

Ann Kristin sa...

Nydelig gavesett! Takk for at du deltar i denne utfordring hos Storyteller
Vi ønsker deg lykke til – og håper du blir med oss flere ganger!

Janne sa...

Så nydelig sett♥ Takk for at du deltar i utfordringen hos Hjerteboden ♥
Klem fra Janne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails