Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 28. november 2013

Julekort

Jeg har prøvd meg på en ny bretteteknikk jeg fant i det nyeste bladet Ett Trykk. 
Hadde ikke noe sjokolade til å sette inni, ei heller kaffeposer. 
Men bilder av kortet har jeg tatt likevel :)
Deltar hos :
North Star Stamp - November - Jul i rød/hvit
Scraphaugen - November - bretteteknikk
StampARTic - November - digitale filer
Kort o Mania #97 - julekort og/eller prosjekt






 Rød og hvit kartong
Sølvpapir
Mønsterark - Panduro
Motiv - Digital Paper Shop
Tekststempler - North Star Stamps og Kreativ Hobby
Kantpunch - Martha Stewart
Spellbinders
Hjørnedies - Sizzix
Blonde
Bånd
"metall"-bånd
Swirl dies - WOJ
Blomst dies - TH
Juleblomst - Storyteller
Stickles star dust

Huset er ferdigvasket og i dag skal jeg begynne å ta fram julepynt og adventsstaker.
 Tenkte meg ut å få på lysene på treet også.
 Det blåser og snør i alle retninger så det blir nok artig :)
Ha en fin dag alle sammen :)

10 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Nydelig julekort og en kjekk bretting, denne har jeg også prøvet, klem bente:)

Pinklady 68 sa...

Å, så nydelig dette ble!! Kjempefin layout og fargevalg:-)

Ha en fin fin helg!
Klem Laila.

Bente Fagerberg sa...

Dette var alle tiders. Behöver ikke hverken kaffe eller sjokolade for å väre en velkommen gave!!

Guri sa...

Den bretteteknikken må eg teste ut!

Lenes stempelkrok sa...

Kjempeflott julekort med artig bretteteknikk!!! ..

Tusen takk for at du deltar i Northstarstamps sin utfordring:O)

KLem fra DT Lene

Karina Bunkenborg sa...

Sikke smukt du har pyntet din blog, man bliver i rigtig julestemning. Dit kort er også bare super smuk! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

Karina Bunkenborg sa...

Sikke smukt du har pyntet din blog, man bliver i rigtig julestemning. Dit kort er også bare super smuk! Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

Unni A sa...

Helt nydelig! Veldig fin bretteteknikk, jeg må se å få prøvd den snart. Flotte julefarger og nydelig pyntet.
klem Unni

Nicecrane Designs sa...

What a stunning and supber creation,,,,Bodil working with my image,,,,,love each detail here,,,,.Feel free to ask me your favorite product from all my stuff for free,,,,

Wenche sa...

Et nydelig kort/bretteprosjekt, Bodil.
Takk for at du deltar hos Scrappin All Over.
Klem, Wenche GD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails