Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 7. juli 2013

GDT Kreativ scrapping

I dag har jeg et GDT-bidrag hos Kreativ Scrapping :)
Fikk forespørsel om jeg ville lage en art journalside til de med tema sommer/ferie og det sa jeg ja til.
 Her er det jeg lagde og her er det brukt mange Dylusions produkter, som du bl.a. finner i nettbutikken til Kreativ Scrapping.


Ink spray, stenciler og stempel - Dylusions
Archival ink
Svart tusj
hvit penn
Sky dies - Sizzix
Pil dies - QK

Ha en riktig fin Søndag ♥

3 kommentarer:

Pauline sa...

Denne var kjempeflott Bodil!! ♥
Riktig fin søndag til deg også! :-)

Unknown sa...

Så sant, så sant Bodil!
Når det er go'vær er det like greit å kose seg hjemme!

Flott side du har laget det her!!

God søndag til deg også¨:-)

Klem fra Heidi

Kjersti sa...

Ei herlig sommerside Bodil - du er så flink til dette!
Ha en fin sommerdag!
Klem fra Kjersti:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails