Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 12. juli 2013

Art Journal - change for no one

Jeg satt å kikket igjennom alle rester av stempeltrykk i esken min her en kveld og farget noen av de.
Noen av motivene var stemplet på papir det var limrester på og har derfor ikke tatt farge. 
Jeg synes det ble en stilig effekt.
Deltar med dette hos:
Scrapping.no - stampotique utfordring - motiv og tekst


Studio acrylmaling
Archival ink
Stempel - Dylusions, Prima, Stempelboden.
Distress markers

Ha en riktig god helg  ♥

3 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Så lekker den var......
God sommer.
Her er det ferie, og veldig stille på bloggfronten for tiden. Kommer sterkere tilbake håper jeg......

Klem fra Kaia

Meretekj sa...

Kjempestilig side.
Klem, Merete

Pinklady 68 sa...

En stilig side dette også:-) Likte veldig godt stemplene du har brukt. Teksten så fin:-)
I farta LOèn helt nyyydelig!!

Ha en fin sommerdag!
KLem Laila.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails