Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 25. juni 2013

LO - Musikk

I dag har jeg scrappet en LO med bilder av min datter som ett-åring.
Begynner å bli en stund siden det nå :)
Glad i musikk har hun alltid vært og musikk på kasettspilleren var det hele tiden :)
Denne deltar jeg med på:
Dette er siste oppgaven og jeg har levert til alle ♥


Orange og blå Bazzill
Grønn kartong - panduro
Hvitt ark
Mønsterark - MME
Kantpunch - MS
Mønstersaks
Distress ink
Alfabetstickers - LilyBee
Alfabet mosegummi - TH dies
Swirler - TH dies
Diverse blomster
Brads - MM
Pyntenåler, perler og charms.
Bånd - Panduro
Halvperler - Notabene
Stjernebrads - Nille
Papirdekor
Blonde
Singel plate

Ha en fin dag alle sammen :)

6 kommentarer:

Therese sa...

Så artig denne var! Stilig laga! :)

Gitte sa...

Super fint layout.

Pinklady 68 sa...

Kjempefin!! Så stilig layout...helt klart musikk "svong" over denne:-) Tids riktige farger og kjempefine detaljer!!

Ha en fin uke!
Klem Laila.

Bettina L. sa...

Dette ble stilig Bodil. Nydelig designet med den runde skiva og kantpunch. Lekre farger som passer godt til tiden og nydelige blomster og noter. Ha en riktig god natt. Klem Bettina

Merethe sa...

Skikkelig retroLO - kul. Veldig stilgi ed singelplata du har brukt Bodil.
Sommerklem fra Merethe

Unknown sa...

Så flott LO du har komponert her Bodil!!
Ser du har handlet litt i det siste også, mye flott har du fått tak :-)

Klem fra Heidi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails