Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 19. juni 2013

Boks-kort

.........eller eksplosjonskort, er vel det rette navnet.
Første gang jeg prøver på dette og jeg har brukt tutorialen HER.
Å lage dette på under en time..., ja det holdt såvidt.
Glasset jeg har inni kortet er løst, satt oppi en ring/holder av kartong.
Skulle egentlig ha malt lokket hvitt, tror det hadde blitt bedre.
Deltar med dette hos Thats just so cute- she's so cute 35 - lag noe på max en time.





Knall gul kartong - Panduro
Hvit kartong
Mønsterark - DCWV
Kantpunch - MS
Sirkler - Spellbinders 
Tekststempel - Storyteller
Motiv
Blomster og blad
Bånd - Panduro
Halvperler - Staz

Ha en fin dag ♥

7 kommentarer:

Gitte sa...

Flot boks. :-)

Pinklady 68 sa...

Den ble kjempefiiin!! Sommerlige og friske farger:-) Har lenge tenkt å lage en eksplosjonsboks..må prøves.

Ha en fin sommerkveld!
Klem Laila.

Bettina L. sa...

Flott eksplosjonsboks i friske sommerfarger Bodil. Dette løste du med glans. Ha en flott kveld. Klem Bettina

Therese sa...

Så knæsje farger! Til å bli glad av. Og så lurt med glass i midten, det har jeg aldri tenkt på eller sett før. God ide!

Sivic sa...

Flott eksplosjonsboks i friske farger!!
Lurt med glasset i midten.
Ha en fin lørdag, klem

Gracielalife Design - by Graciela sa...

si fine den ble! herlige farger. kjekt at du tok utfordringen ! ha en fin sommer.

Linda sa...

Imponert! Herlige farger :)
Takk for at du tok utfordringen vår

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails