Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 26. april 2013

LO - DT Creativicas blogg

Her kommer en LO jeg har lagd for Creativicas blogg i dag.
Månedens tema er hemma/hjemme og teknikk måla/kladda.
Her er jeg da, hjemme i scrappekroken min, i full sving  :)
Jeg har brukt hvit acrylmaling på bakgrunnen og Dylusions ink/mist på hvite blomster fra YouDo.

Deltar hos:
Anonyme Scrappere- AS Hege inspirerer #6 - mist og/eller maling i minst 3 farger 


Mønsterark - Prima og Vivi Gade
Grønn Bazzill
Stickersbokstaver - Glitz og Papermania
Distress ink valnut stain
Blomster - YouDo
Gardenia og blad - Landstoken
Kirsebærblomst?
Blonder - Papirdesign
Stjernebrads - YouDo
Brads med perler 

fra egne ting
Hvit acrylmaling
Dylusions ink rød, rosa, grønn og gul
 (blandet på den store blomsten)
Stencil - Dylusions

Ha en riktig fin dag og god helg ♥

2 kommentarer:

Jytte sa...

Skønt layout. Hyggeligt foto.

1000 tak for at du deltager i udfordringen hos Anonyme Scrappere.

Hilsen Jytte, DT :)

Anne-Eddie sa...

Flott LO med fine detaljer!! Flott bakgrunn! Klem fra Anne-Eddie ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails