Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 20. april 2013

litt nytt ♥

De siste dagene har jeg ikke fått scrappet ferdig noe som helst.
Ting skjer som tar litt tid og ikke alt er like morsomt.
Men det kommer nok noe nytt snart ☺
Iallefall fikk jeg pakke i posten i dag, i rekordfart også for dette bestilte jeg sent torsdag kveld ♥
Så får jeg se om det blir tid til litt hobbypuslerier i morgen ♪♫♪


I dag har jeg også fått solgt noen konfirmasjonskort, det var gøy ♥

Håper  dere har en finfin helg og koser dere med familie, venner og ikke minst med den fine hobbyen vi har ♥

2 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Masse fint nytt stæsj:-)...ønsker deg en fin og kreativ søndag!

Klem Laila.

Kjersti sa...

Nå kan du kose deg med masse nytt, herlige saker:) Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails