Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 2. mars 2013

AJ- vern verdiene!

Jeg har lekt litt med art journal igjen :)
Idèen til denne har jeg hatt lenge og jeg ble inspirert av en annonse i et gammelt Allers.
Deltar hos:
Papirdokkene #45 - Maling/mist  (jeg har brukt begge deler)


Acrylmaling
Stempel - Panduro
Hus dies - Marianne design
Kartong - panduro
Ink spray og stencil - Dylusions
Røyk og nøkkel - QK dies
Svart tusj
Punchinella som maske
Utklipp fra emballasje og et gammelt Allers.

Ha en fin Lørdag og god helg :)

4 kommentarer:

Anne sa...

Utrolig kult, digger stilen, så kule farger og lag. :)

Klem, Anne.

Aquarell sa...

Herlig side, så kult det huset var! :)

Anne-Eddie sa...

Kjempefin AJ side! Lekre farger og STOR kreativitet! Ha en flott søndag! Klem fra Anne-Eddie :)

Gro sa...

Mye "klæsj og klin" - som blir til den lekreste AJ-siden. Blir fortsatt mektig imponert over disse sidene dine.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene, og lykke til.

:o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails