Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 14. februar 2013

valentine-tag

Som nevnt i går, har jeg prøvd de nye sprayene jeg vant og her er en tag jeg lagde.
Det er mye skimmer i disse og farget like fint på lys som på mørk kartong.
Litt vanskelig å få tatt bilde av det synes jeg.
Deltar hos:


Manilla-tag #8
Rød og svart kartong
Amor og hjerte dies - TH
Spray og dabber - Lindys Stamp Gang 
Stempel - Stempelglede
Archival ink
Rød, grønn og rosa ink - Dylusions
Billett - lagd selv, du finner den HER
Anheng med perler og hjerte - lagd selv
Farget fjær av perlehøne - Panduro
Hvit penn
Rødt bånd

Denne tagen skal Jan få når han kommer hjem i dag :)
Har skrevet litt og pyntet litt på baksiden av den også, men det har jeg ikke tatt bilde av.

Ha en fin valentines dag alle sammen :)

4 kommentarer:

Gunn`s Kort sa...

WOW! Denne var lekker! Smelter ikke din Jan nå, så vet ikke jeg:))
Klem fra Gunn

Anne-Eddie sa...

Kjempefin tag! Lekkert med det hjerte og amor figuren! Spennende å prøve nye ting, ser iallefall lekkert ut! Kos til deg og Jan som er den heldige mottageren!! Anne-Eddoe ;)

Gitte sa...

Super flot Tag.

Grethe sa...

For en nydelig tag!!! Så mange lekre små detaljer at jeg vet nesten ikke hva jeg skal trekke frem spesielt en gang! En utrolig lekker helhet!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails