Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 30. januar 2013

Art Journal og jeg har vunnet x3 :)

Her kommer en av art-journalsidene jeg har lagd i det siste :)
Ser nå at det er blitt en bulk på papiret som jeg ikke har villet ha der, men det får jeg ikke gjort noe med, for det er godt limt.


Gesso
Ink spray  og stempel - Dylusions
Digi stempel - The Paper Shelter
Stempel - Art Journey
Hvit penn
Svart tusj

--------
Jeg vant utfordring #47 hos Card and Scrap

med dette kortet


-----
Jeg vant impulsutfordringen hos Scraphaugen, som eneste deltager :)

--------
Jeg vant også {med stjerner i sikte} hos Scraphaugen.


---------

Ønsker dere alle en riktig fin og kreativ dag :)

6 kommentarer:

Ellinore sa...

Så flott....gratulerer med vinsten....den var fortjent....Klem

❤ Kaia sa...

Fantastisk AJ, lekre farger og detaljer...
Kortet var også lekkert...
Gratulerer så mye...

Klem fra Kaia

Aquarell sa...

Gratulerer, det kortet var bare nydelig.:-)
Flott AJ side igjen.

Anne-Eddie sa...

Lekker AJ side! Bulken har ingen betydning!
OG gratulerer X 3!! Dette fortjener du! Kjempeflink,og så er du flittig med bidrag til utfordringene ! Det hjelper vel litt på det og!
Klem fra Anne-Eddie :)

Bettina L. sa...

Flott AJ side Bodil. Liker detaljene med sol, tekst og alle fargene. Gratulerer med seier og. Lekkert vintagekort du vant med også. Ha en god natt. Klem Bettina

Gro sa...

Fytti katta for en lekkert Art Journal side. Du er en mester på det der. Elsker fargene.
Nydelige kort også.

Klem :o)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails