Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 11. november 2012

Fargelegging , lagt til et bilde til nå

Nå må jeg først si at det å fargelegge er jeg en nybegynner på.
Lurer på om dere der ute i bloggland kan komme med litt innspill til hva jeg kan gjøre og ikke skal gjøre.
Jeg har fått mitt første Magnoliastempel i hus :)
Jeg har gjort et forsøk på å fargelegge Tilda med Distress Markers.


legger til et nytt bilde av samme som over, men med mer skygge.
pumice stone


Fargene jeg har brukt er:
tattered rose
tea dye
barn door
antique linen
vintage photo
peeled paint
mustard seed

Stemplet på aquarellark med archival ink og jeg har brukt vannpensel.

Nå skal jeg bake en kake til kaffen og så skal jeg ta bilder av et nytt prosjekt jeg er ferdig med. 
Ha en fin søndag/farsdag :)

7 kommentarer:

Cathrine sa...

Dette stempelet har jeg også... :oD har bare ikke fått farget det ennå :oP

Synes det ble ganske så bra jeg :oD

Alt jeg kan vel si er å prøve ut forskjellige teknikker til man er fornøyd...

Om du ønsker mørkere skygger vet jeg at noen bruker et hint av svart, men vet ikke helt hvordan det er med markers, da jeg ikke har disse eller prøvd de... (men ønsker meg VELDIG :oP )

Som sagt, synes dette var bra jeg :o)

Klem fra Cathrine :o)

Hege sa...

Du må jo være et naturtalent, Bodil. Lekkert fargelagt:) Jeg bruker ofte å legge litt skygge rundt for å gi bilde litt mer liv, så det får bli mitt lille tips;) Ha en fin søndag. Klem Hege:)

-Sanna- sa...

Her kan jeg ikke gi deg noe tips.
Jeg hater fargelegging.
Har prøvd Promarkers ( de er nå i ferd med å tørke ut pga. jeg ikke bruker de.) Og jeg har massevis av Distress, men liker ikke det heller. Fargeblyanter og vannpensel har jeg også brukt...... Alt blir like elendig.
Derfor bruker jeg stort sett andre motiv enn stempel... 😒
Men du får det til, ser det ut til.

❤ Kaia sa...

Til å være nybegynner så var dett utrolig flott !!!!!
Jeg har ikke distressmarkers, så der kan jeg nok ikke hjelpe deg, men du klarer deg fint selv og ser jeg....

Klem fra Kaia

Sissel sa...

Synes du er kjempeflink.
Jeg kjenner noen damer som mestrer denne kunsten og de bruker som regel en farge i hver nyanse f.eks rød kjole, de legger da mye farge i kantene og drar fargen utover sånn at det blir lyse partier og skyggene kommer der de ønsker.
Klem Sissel

Bettina L. sa...

Synes dette ble nydelig jeg Bodil. Du er jo riktig et naturtalent. Selv har jeg bare promarkers og har ikke prøvd distress markers, men en tanke mer skygge hadde kanskje gjort seg. Men det er nydelig som det er også;) Ha en flott kveld. Klem Bettina

Knerten sa...

Å, så nydelig motiv, og jeg syns du har fargelagt det supert, jeg, Bodil :-) Ordentlig flott ble det.
Klem
Turid

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails