Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 16. august 2012

Trillebårkort og hurtigshopping

For en stund siden lagde jeg dette trillebårkortet, men har jo helt glemt å legge det i bloggen min.
Deltar med dette hos:
Kort o Mania #68 - bursdagskort
Scrap'a'Long #18 - blomster
Wild Orchid Callenge #56 - pink and green




Grønn Bazzill
Mønsterark - DCWV
Distress ink peeled paint
Dies - Spellbinders og NS
Knapper
Sølvfarget stickersbord
Roser - WOC
Blad - MS punch og NS preger
Brads
Sølv halvperler - Panduro
Tekststempel - NSS 
Tekst i bunnen skrevet på pc.
Metallpynt - Korthobby

Hurtigshopping, ja det klarte jeg i går :)
 Var i Trondheim på MR og fant ut at jeg hadde bare 10 minutter til første buss hjem.
 Det var to ting jeg skulle ha inne på Panduro, men klarte å få "røsket" med meg litt mer.
(Ett trykk kjøpte jeg før jeg dro, for å ha litt lesestoff på bussen.)


Det har vært noen fine dager her nå og jeg benytter anledningen til å være ute.
Håper alle har det bra og har fine dager.

10 kommentarer:

Tone K. sa...

Næmmen har du sett.....gosh....dette er jo bare helt utrolig vakkert !!
Skjønner ikke hvordan du klarer dette jeg....Du er bare helt rå !!!
Takk for inspirasjon :)

Karen Elise sa...

Så koselig at du har lagt deg til som følger i bloggen min! Jeg legger meg til hos deg også, du lager så mye flott og det er inspirerende å "bla" i alle tingene dine. Likte godt ballongkortet du viste i forrige bidrag. Artig idé!
-Karen Elise-

Linda sa...

Nydelig!! Så lekkert pyntet da :)

Fine dager her også, lite scrapping, nyter sol og sommer :)

Sissel sa...

Så mye fint du lager Bodil, nydelig trillebår og shoppingen din er jeg imponert over :)
Klem Sissel

Jorill sa...

Et ldeles nydelig kort du har laget. Kjenner scrappelysta kjem sigende når eg ser alt det flotte som bli laget.
Her nyter vi fantastiske sommerdager - måtte det vare :)

Klem Jorill

Gitte sa...

Hvor er det en flot trillebør.
Lækre sager du fik købt.

Lenas kort sa...

Disse trillebårene dine er bare så lekkre :-) Denne er ingen untak :-) Masse herlig nytt å leke med :-) Har fert i Trondheim i sommer jeg også :-) Ble ikke noe scrappe shopping der, men en flott ovmisning i den nydelige Nidarosdomen :-) På Røros derimot,fikk jeg med meg litt godis :-) Bokhandleren der har vist planer om å utvide, å får da enda mere scrapperier :-) Har fått med meg att du er der flere ganger å året ;-)
Ønsker deg en flott helg.
PS:lekker sommer lo i innlegget over :-)

lise sa...

wow så utrolig flott denne var!! lekkert pyntet med alle blomstene!!Herlige farger!

Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!

klem Lise

annes paperfun sa...

Wow!!! Så utrolig flott trillebår...nydelig arbeid og vakkert dekorert ♥
Takk for at du deltar hos WOC denne gangen.
Klem, Anne

lam sa...

Hvor er den fin . Tak fordi du deltager hos Kort O Mania

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails