Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 27. august 2012

TAG

I går var det ikke noe særlig vær å være ute i, så da fikk jeg en koselig dag i scrappekroken min :)
Ikke alt jeg kan vise fram ennå, men denne tag'en kan dere få se.
Hva skal jeg kalle denne stilen da, tro..... en god blanding av art journal og vintage :)
Tenkte egentlig ikke i det hele tatt når jeg holdt på med den, tok bare det jeg fant der og da.
En blanding av gammelt, nytt og gjenbruk.
Deltar med denne hos That's Just so Cute-so cute surprise 8 - maling og/eller mist.


Tag, byste, trådsnelle og fuglebur - TH dies
 Mist - og stempler - Dylusions
Glimmermist pearl - TA
Archival ink jet black
Bølgepapp
Kartong fra en eske
Div. blomsterr - Notabene
Rose - fra en premie
Hyssing
Stickles star dust
Distress ink rusty hinge
Anheng - prima
Halvperler - CC
Pyntenåler - Nille
Hvit penn

Nå titter sol fram, jeg tar med meg kaffekoppen og katta og går ut en tur :)
Ha en fin dag alle sammen :)

ps. Det ble en kort tur ute, for fysjjjjj...så surt og guffent det var.
Fikk da tatt en tur i drivhuset og vannet der da :)

10 kommentarer:

Aquarell sa...

Så herlig tag! Liker det soppstemplet, de er så kule! :)

Hege sa...

Flott tag du har laget, Bodil:) Digger måten du har mikset sammen ulike ting og stiler på. Klem:)

Connie sa...

Så stilig og fargerik tag.
Ha en fin uke.
Klem Connie

Pia sa...

super rålækker tag
knus Pia

Lambi sa...

Heisann! Så spennende tag! :) Masse stilige detaljer! Synes det er greit og ikke måtte sette ting i bås under en stil jeg. Morsomt å lage hva man har lyst til på den måte man vil, også blir det jo fint uansett da! :) Klem

pia iris sa...

du er skikkelig god på å lage spennende bakgrunner altså.
i tillegg så digget jeg paljettene dine.
takk for ditt bidrag. klem pia

Bettina L. sa...

lekker tag du har laget Bodil. Liker bruken din av mist og stempler og fargekomboen og detaljene gjør dette nydelig. Ha en flott kveld. Klem Bettina xx

GryA sa...

Utrolig stilig med de paljettene som har tredd på tråder. flott effekt. Tusen takk for fiiiint bidrag!

Linda sa...

Du er RÅ på tags! Utrolig mange flotte detaljer :)

Takk for at du tok utfordringen vår

Stine sa...

Så masse herlige farger og detaljer du har fått med her! Knallstilig tag :-)

Takk for flott bidrag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails