Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 18. august 2012

Tag - August

Nå har jeg omsider fått ferdig tag'en for august,
12 tags of 2012 hos Tim Holtz.
Morsomt å prøve de forskjellige teknikkene og den diesen med kongle på, bare måtte jeg kjøpe meg.
Det blir jo kjempefine roser av den også :)
Deltar også hos:
Card and Scrap #37 - tag
Vintage udfordring #45 - noe annet enn kort (tag er lov)


Tror jeg må kalle mine for rosekongler :)


Tag, kant, kongle, blad, greiner - Tim Holtz dies
Stempel - klokke lagd av TH dies og mosegummi
Stempel inni klokken - Panduro
Embossingfolder - TH
Embossingpulver black sparkle - Ranger
Grønn maling - Studio
Distress ink old paper, tea dye og vintage photo
Distress stain spun sugar
Kartong - TH
Glimmermist pearl - Tattered Angels
Bånd - WOC
Nøkkel og lås - Prima
Perlepynt - hjemmelagd
Metall-lenke
Tekst fra et klippeark

12 kommentarer:

Grethe sa...

Wow!! Denne er bare lekker!! Digger de rosene, her er det noe jeg må titte mer på skjønner jeg!



Gitte sa...

Super flot Tag.

Tusind tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Eva Helen sa...

Så flott tags og ikke minst de rosene du har laget var super fine


Klem Fra Eva Helen

Kerttu sa...

Nydelig tag du har laget. Og lurt å bruke konglediesen til rosene. KJempefint.

Mona Evy sa...

Stillig tag!

Kjersti sa...

En lekker tag Bodil, så nydelige farger og flotte dies! De rosene ble jo utrolig lekre - den må nok på ei ønskeliste...:)
God søndag!
Klem fra Kjersti:)

unni's scrappeboble sa...

Wow, dennes var skikkelig flott da :)

Anne Bente sa...

Rålækker tag♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
knusss♥

Grethe Røren sa...

Nydelig tag med selvlagde roser. Der kom det noe nytt på min ønskeliste :-) Takk for at du deltar hos Card and Scrap.
Klem

Filharmonica sa...

Kjempelekker tag! Nydelig pyntet :-) Takk for at du deltar i Vintageutfordringen, og lykke til! DT Heidi

Eva Gro sa...

Utrolig flott tag. Liker fargevalget ditt, og bakgrunnen er kjempetøff.

Takk for at du deltar i denne utfordring hos Card and Scrap Lykke til i trekningen – og håper du blir med oss flere ganger!
klem fra
Eva Gro
DT medlem Card and Scrap

mettepip sa...

For en lekker tag i nydelige farger!

Takk for at du deltar i Vintage Udfordring, og lykke til!
DT Mette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails