Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 17. august 2012

GDT Creativicas blogg - Landkrabbe

Her kommer enda en LO jeg har lagd for Creativicas blogg, i tema skalldyr og fargen rød.
 Jeg har kombinert med en utfordring jeg fikk i Papirdokkeforumet der jeg skulle inspireres av ordene: ut mot havet. Nå er ikke jeg så mye ved havet akkurat, men fant noen bilder min mann hadde fra en tur til Danmark.


Mønsterark - Maja Design
Bazzill i diverse farger.
Bling
Dies - X-Cut
stempel - Fiskars
Bokstavstickers - Papermania og Papirdesign
Distress ink valnut stain

Fra mine egne ting:
QK dies
Sizzix big shot pro dies
Svart tusjpenn

Ønsker alle en riktig god helg :)

4 kommentarer:

Anne sa...

Åh, for et fantasifullt og kult oppsett! Stilige detaljer og pynt, og så morsom tekst. :)

Klem, Anne.

Anne-Eddie sa...

Kjempefin LO!! Fine detaljer og farger!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Eva Helen sa...

Kjempe fin Lo


Klem Fra Eva helen

Vibeke sa...

Så fin denne var!!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails