Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

onsdag 22. august 2012

Enda en AJ

Nå har migreneanfallet roet seg litt for denne gang og jeg prøver å legge inn ett nytt innlegg i bloggen min.
Her er den foreløpig siste AJ-siden jeg har lagd.


Bakgrunnen på denne er først farget med tusj og så malt over med gesso.
Stempler - TH og Dylusions
Archival ink
Distress markers
Pan pastell
Mist malt med vannpensel inni bladene) - Dylusions
Brukt punchinella som stensil.
Blomster klippet ut av et blad.

-------------

Var i Trondheim i går og etter jeg var ferdig på sykehuset, tok jeg en liten tur innom Panduro :)
Blokker med flott kartong på tilbud og litt annet ble det også :)


I dag kom det pakke i posten, med litt nytt jeg trenger :)
(og litt jeg egentlig ikke trenger, men hadde lyst på likevel)


Ha en fin kveld :)

4 kommentarer:

Aquarell sa...

Flott AJ side, og så herlig shopping! :-)

Gitte sa...

Flot arbejde. Det er ikke rart med migræne. Det kender jeg lidt til. :-)

Sissel sa...

Stilig, bladene ble skikkelig fine med den teknikken du har brukt.
Klem Sissel

Bettina L. sa...

Lekker AJ side igjen Bodil. Du har blitt rene eksperten på disse synes jeg. Liker godt hvordan du klarer å designe en helhet i de og bruken av fargekombinasjoner gjør det nydelig. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails