Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 28. august 2012

en TAG og jeg vant :)

Enda en tag som jeg lagde i helgen.
Her har jeg for det meste brukt Tim Holtz produkter.
Deltar med den hos:
That's just so cute , she's so cute #26 - selvlagd pynt


Kartong - TH
Tag, swirl, blomster og blad dies  - TH
Stempel - TH
Embossingfolder - TH
Distress ink gathered twigs og tumbled glass
Archival ink jet black og aquamarine
Embossingpulver
Osteklut
Diverse bling 
Perleanheng har jeg lagd selv.
Sommerfugl punch - MS

------------

Jeg har vunnet hos That's Just so Cute, so cute color #20


med denne Art Journalsiden.


Ha en fin dag alle sammen ;)

13 kommentarer:

Linda sa...

Nydelig tag! Lekre detaljer :)
Flott side du vant med også :)

Ha en fin dag!

Ann Kristin sa...

Knallstilig tag!! Og flott AJ du vant med, gratulerer :)

Jorill sa...

Kjempetøff tag!
Gratulerer med bidraget ditt som vann :)

Klem Jorill

Sissel sa...

Stilig tag, veldig fin den hjemmelagde perlepynten din.
Klem Sissel

Gitte sa...

Flot tag.
Tillykke med at du vandt. :-)

pia iris sa...

denne var knalltøff altså.
sprekt fargevalg som virkelig gjorde seg.
takk for ditt bidrag. klem pia

Velkommen til mitt scrappehjørne sa...

Kjempe flott tag, og en knalltøff art journal :-)

Bettina L. sa...

Rålekker tag igjen Bodil. Liker godt designet med blomstene, silhouetten og embossing folder og distress inks. Lekkert. Klem Bettina xx

Ellinore sa...

Stilig Tag....og grattis med "vinsten"....Ha en fortsatt fin uke: Klem

Aquarell sa...

Knallflott tag, og gratulerer med seieren. :) Utrolig flott AJ side! :)

GryA sa...

Art journalingen din er RÅ! Velfortjent seier. Flott tag i fin fargekombo. Tusen takk for bidraget!

Bente Fagerberg sa...

Fantastisk herlig AJ side! Helheten ble veldig bra. Fin tag ogsa med fin pynt og nydelig ramme.

Linda sa...

Gratulerer med seieren, velfortjent!
Og denne tagen var også rå flott :)

Takk for at du tok utfordringen vår

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails