Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 10. august 2012

Bok til blonder - GDT Creativica

Denne uken har jeg lagd en bok til oppbevaring av blonder til Creativicas blogg
Med røde detaljer passer den fint til et av månedens tema, som er fargen rød.
Denne boken kan du også bruke til bånd.
Tutorialen min finner du HER og i bloggen min under mine tutorials.




Mønsterark - Glitz og Landstoken
Rød Bazzill
Blomster - YouDo
Blonde, brads, charm og blad.
Halvperler - YouDo
Bånd - Papermania
Marihøner brads - EyeLet OutLet


fra mine egne ting:
Kartong til selve boken og arkene inni.
Bind it all maskin
Rød brads - Karen Foster
Hjemmelagd perleanheng 
Gammel nøkkel
Jakkelås og selespenne.
Distress ink pumice stone

Deltar med denne hos:
Scrap'a'Long #18 - blomster
Nordsalten Hobbyklubb #58 - anything goes
Kort o Mania #67 - fargerikt

Ha en riktig fin dag og god helg alle sammen :)

12 kommentarer:

Lenas kort sa...

Disse bøkene dine er jo bare så lekkre :-) Flink du :-) Ønsker deg en flott helg :-)

Gitte sa...

Super flot bog til blonder.

Mim... sa...

Wow superläcker1
Ha de....

Cathrin sa...

Kjempeflott bok til å oppbevare blonder og bånd i, også så flott pyntet.
Ha ei flott helg!
-klæm-

Pia sa...

wow smart ide til blonderne
Du må have en god weekend
knus Pia

Aquarell sa...

Kjempeflott bok, smart måte å oppbevare blonder på. :)

Ellinore sa...

Så flott den var da....Bodil:)klem

Bettina L. sa...

Nok en lekker blondeoppbevaringsbok fra deg Bodil. Du er så flink til dette. Liker godt designet på boken, med blomsterarrangement, blonder og den lekre nøkkelcharmsen. Ha en flott natt. Klem Bettina

Jeanette sa...

Så herlig bok. Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. :) Klem Jeanette :).

Kjersti sa...

Så lekker denne var Bodil, herlige farger og så flott pyntet! Og for en fin måte å oppbevare blonder på:)
Ha ei fin uke!
Klem fra Kjersti:)

Tone K. sa...

Næh...så stilig !! også så smart !! :)
Skjønner fremdeles ikke hvor du tar det fra jeg...men du verden så flott det du lager er :)

lise sa...

wow så flott denne var!! smart måte å oppbevare blondene på:)

Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!

klem Lise

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails