Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

søndag 19. august 2012

Art Journal og ukens dokke

For noen dager siden pakket jeg AJ-sakene mine i en bag og tok de med ut i den nye uteplassen vår. Satt ute der hele dagen og koste meg med stempler, tusjer og mist. Lagde 3 nye sider i AJ'en min.
Slik så det ut mens jeg holdt på der :)


og slik ble den ene siden ferdig :)
(de to andre skal dere få se senere)


Deltar med denne hos:
That's Just so Cute - so cute color #20

Mist - Dylusions
Stempel - Tylusions og TH
Stensil - Dylusions
Archival ink
Distress markers
Hvit penn
Svart tusj

------------
Jeg har blitt valg som en av ukens dokker i Papirdokkeforumet


med denne LOen :)


Ha en riktig fin Søndag alle sammen, her skal det scrappes i dag :)

5 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Flott side og gratulerer!! Du er suveren! Klem fra Anne-Eddie ;D

pia iris sa...

så flink du er som gidder pakke og ta med tingene ut.
likte godt aj-en din. fargerik og kunstnerisk.
takk for ditt bidrag. klem pia

Linda sa...

Rålekker side! Fargene går perfekt sammen :) takk for at du toknutfordringen vår

Stine sa...

Knallstilig side! Herlig inspirasjon altså!

Takk for flott bidrag!

Bettina L. sa...

Den AJ siden ble knallstilig Bodil. Liker godt designet med de ulike stemplene satt sammen til en helhet og elsker effekten av misten;) Ha en flott kveld. Klem Bettina

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails