Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 2. august 2012

Art Journal - Det er umulig.....

Jeg har fått lagd ei side til i min ArtJournal :)
Teksten fant jeg på denne nettsiden der det var mange fine tekster samlet.

Deltar med denne hos:
Thats Just So Cute Color #20 - bruk minst tre av fargene. 
Jeg har brukt 5: rød, gul, blå, grønn og orange.


Mist - Dylusions
Stempel - Dylusions
Utklipp fra diverse blad.
Hvit og svart tusj.
Gesso
Punchinella som maske/stensil.
Multi-medium matte - Studio
Hvit penn

Ha en riktig fin dag :)

9 kommentarer:

Aquarell sa...

Så herlig AJ sider! Og de søte karene du har brukt her. :)
Takk for kommentarene i bloggen min.:) Dagboka går det bare flott med, men kjenner at jeg gleder meg litt til å være ferdig med den, da. Den blir liksom stående litt "i veien" for andre scrappeprosjekter jeg har lyst til å kaste meg over. Men morsomt er det jo... :)

Bettina L. sa...

Dette var nok en stilig AJ side Bodil. Liker godt designet med fargekomboen, maskestensil teknikken din og de lekre stemplene du har brukt. Ha en flott kveld. Klem Bettina xx

Tone-Lill sa...

Mege kul AJ side du har laget, kult med utklips bildene du har med og masse deilig farge mix :)

pia iris sa...

jeg beundrer der "ajère" kreativiteten deres.
herlig bakgrunn og flott ellers og :o)
takk for ditt bidrag.
ha ei super helg. klem pia

GryA sa...

Oi, så stilig! Denne var virkelig kul. Tusen takk for herlig bidrag!

Linda sa...

Sier bare wow! Utrolig kul, og leken

KinesKlode sa...

Wow wow wow!!!!!!!!
*digger* For noen detaljer!!!

Tone K. sa...

wow....er det noe du ikke kan ?
Dette er jo bare helt RÅTT !!!
Fy flate så stilig.....knallfint altså ! :)

Stine sa...

Knallstilig side! Herlige farger og detaljer!

Takk for et flott bidrag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails