Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

fredag 13. juli 2012

GDT-Creativicas blogg - LO

Et lite livstegn fra meg i bloggen min i dag :)
 Bloggedag for Creativicas blogg og jeg har lagd en LO.
Tema for Juni er vann og ferie.
 Tema vann ble det på denne LOen der min sønn leker med en playmobil-dykker i vasken på badet. 

Deltar hos:
Papirpikenes verden #5 - det våte element


Mønsterark - Reprint
Restepapir
Journaling tag - MME
Stickers bokstaver - Papirdesign
Halvperler, blonder, Magic Mesh, knapper, bånd og klistremerker

Fra mine egne ting
QK dies gutt med svømmeutstyr

Ønsker alle sammen en riktig god helg :)
Endelig ferie og mandag skal jeg ta meg en tur på Bikuben, gleder meg stort :)

7 kommentarer:

Gitte sa...

Et herligt layout.

Kjersti sa...

En herlig LO, nydelige papirer og så morsomt bilde:)
Og den sparebøssen under var jammen flott, takk for fin tutorial:)
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Bettina L. sa...

Dette var en lekker LO med mye detaljer. Liker godt bruk av blonde, bånd og diecuts. Lekkert sammensatt med mønsterark også. Ha en flott dag. Klem Bettina

Synnøve sa...

Flott LO med lekre farger!!
Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes verden:)
klem

mettepip sa...

Så flott LO! Søtt med de små dyrene da! Morsomme effekter du har brukt!
klem fra
Mette

Gunn`s Kort sa...

For en herlig LO:)
Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
Klem fra Gunn

Papirdilla sa...

En morsom og herlig LO. Flotte detaljer og farger.
Tusen takk for at du deltar hos Papirpikenes Verden.
Klem,
Hanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails