Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

tirsdag 29. mai 2012

Hurra, hvor da?

Her har jeg lagd en LO som er til en 17.Mai utfordring i forumet til Scraphaugen.
Det måtte være med et bilde med et flagg på og ordet hurra skulle også være med.
Min LO er med årets 17.Mai-bilder av Miffa som sitter i vinduskarmen. 
Hun  lurer nok på hva dette  "styret" er for noe :)


Mønsterkartong - DCWV
Restebiter
Dies - Magnolia, Marianne Design, QK, Joy crafts og Tim Holtz.
Blomster - Prima og I am Roses.
Bladpunch og preger - Nellie Snellen.
Brads - Nille
Halvperler - Nille og Melissa Frances.
Bokstavstickers 
Mini kakeservietter - Creative Club

Nå skla jeg hive meg over en utfordring jeg har fått.
Ha en riktig fin og kreativ dag alle sammen :)

3 kommentarer:

Gitte sa...

Super lækkert layout.

Sissel sa...

Du lager så flotte og morsomme Lo`er Bodil. Og disse AJ sidene er utrolig stilige :)
Klem Sissel

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, med morsomme bilder av Miffa. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails