Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 16. april 2012

Art Journal og snøvær

I dag har jeg lagd ferdig denne art journalsiden.
Så nå har jeg fått prøvd de nye stemplene og jeg er veldig fristet til å kjøpe noen flere av de.


Pan Pastel
Distress stain
Distress ink
Archival ink
Hvit penn
Svart tusj
Stempel - Dylusions og noen hjemmelagde.
Rub-ons tekst og hjerte - Norsk Stempelblad

---------

I dag måtte jeg ut og måke snø, for her har det kommet nesten en halvmeter det siste døgnet. 
Slitsomt var det, for den var skikkelig tung. 
 Jaja, så fikk jeg da litt trim iallefall :)


Ha en riktig fin mandagskveld :)

8 kommentarer:

Cathrin sa...

Kjempetøff side, du er virkelig dyktig på denne teknikken. Huff, så mye snø dere har fått. Her kom det litt i går kveld, men heldigvis har det smeltet bort igjen. Så da gjenstår bare smeltingen av den bortimot 1/2 meteren vi har fra før, før vi kan lete fram riva. Kjenner jeg gleder meg til våren, er lei vinter og sne nå.
Ha en fortsatt flott mandag!
-klæm-

Connie sa...

Så lekkert kort :)
Nydelig fargelagt og herlige farger.
Såååååå mye snø.
Huff og huff ikke bra.
Håper sommeren kommer til dere snart også.
Klem Connie

Ann Kristin sa...

Knallstilig AJ! Og så kjett med all den snøen da!

Gitte sa...

Rigtig flot. Sikke meget sne i har fået. :-)

Anne-Eddie sa...

Nydelig!! Tøff!! Du er så dyktig med dette!!
Trist med alt den snøen da!!
Klem fra Anne-Eddie ;D

Lambi sa...

Kjempe tøff side! Herlige stempler! :) Ikke bra med den snøen da! Klem

Gro sa...

Så tøff AJ-side. Flink du.

Klem :o)

Bettina L. sa...

Dette var en lekker side Bodil. Liker godt retro designet med hjerte, bølgemønster og sommerfugl. Lekker fargesammensetning. Klem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails