Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

torsdag 8. mars 2012

Min egen perlepynt til scrappingen

Jeg har tatt fram igjen gammelt og nytt av forskjellige perler og metallpynt og lagd masse ny pynt som jeg skal bruke til LOer og kort.
Jeg hadde det kjempegøy med å lage alt dette, men oppdaget at jeg manglet noe for å få lagd perlenåler.
Så jeg må nok på en liten shoppingrunde snart.....................hihihi.....
Dette ble resultatet av noen timers jobbing og det blir nok mer etterhvert.
På noen av disse har jeg tenkt å feste forskjellige charms, men det må vente til jeg skal bruke de.
 



Kanskje dere får litt inspirasjon til å lage litt egen pynt også :)
Ha en flott og kreativ dag :)

8 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Å, for en jobb!! Ble bare utrolig fine!! Her har du jammen mye fin dekor til kort og LOèr:-)

Ha en fin og kreativ dag du også:)
KLem Laila.

Siv Anne sa...

Wow her har du virkelig jobbet. Masse flott du kan bruke her

-Sanna- sa...

Så stilig da.
Er det smykkestæsj, eller?
Du har kanskje drevet med det óg?
Jeg har lurt litt på om jeg skulle fått meg en startpakke. utrolig mange lekre smykker rundt om. Ikke at jeg er lei scrapping, men noen ganger blir det jo litt tørke! :)
Kleeeem....

Bettina L. sa...

Så mye flott stasj du har laget. Dette var masse lekkert. Likte veldig godt pynten med sommerfuglene på. Ha en flott dag. Klem

❤ Kaia sa...

Så flotte !!!!!!

Gøy med hjemmelaget pynt..

Klem fra Kaia

Gitte sa...

Hold da helt op noget flot pynt du har lavet.

Anne-Eddie sa...

KJEMPEFLOTTE!! Er du smykkekunstner også!!
Her må du ha til lange tider, de var virkelig lekre!! Klem fra Anne-Eddie :)

Guri sa...

Så produktiv du har vert :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails