Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

mandag 12. mars 2012

Kalender MAI

 I dag har jeg en bildesorteringsdag  og jeg har også puslet litt med å gjøre om litt på bloggen min,
 en liten vårpuss kan man vel si :)
 Jeg har flere sider i kalenderen min som jeg ikke har lagt ut og 
her kommer  kalendersiden for mai.


Mønsterark - Webster's Pages
Kartongrester og bølgepapp
Distress ink
Blonder - WOC og ccHobby
Swirler - Sizzix dies
Nellie Snellen sirkel
Spellbinders sirkler
Filmstripe - TH dies
Blomster - Nille
Spool button - pinkpaislee
Halvperler - KaiserCraft
Stoff-brads 
Chipboardbokstaver - Nille
Bilde - Pretty vintage
Kantpunch - MS
Glitterlim

Ha en riktig fin dag alle sammen :)

7 kommentarer:

Gitte sa...

Super flot kalender for maj.

Anne-Eddie sa...

Kom MAI du skjønne milde...
Herlig kalenderside!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Siv Anne sa...

Veldig koselig mai side, likte de sarte fargene og blonden her spes.
Du har opprydding på bloggen og jeg har opprydding på "scrapperommet" og skal hive meg rund og rydde i scrappesakene.
Ha en flott kveld

Klem :)

mettepip sa...

Så koselig kalenderside du har laget! Flott pyntet!
Spennende med oppussingsprosjekt;) Holder på litt selv også, men ikke så lett å få bestemt seg;)
Ha en fortsatt flott uke!
klem fra
Mette

Aquarell sa...

Enda en flott kalenderside. :)
Bildesortering kan være en hel jobb, det, men veldig greit å gjøre fra tid til annen. :)

Therese sa...

Veldig lekkert! :)

Connie sa...

Nydelig side:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails