Følgere

VELKOMMEN

Håper du som er innom finner glede og inspirasjon i det jeg lager.

lørdag 7. januar 2012

Barnevogn-kort

Fikk en forespørsel om å lage et barnevogn-kort til en liten gutt som skal døpes nå i januar og det har jeg lagd ferdig nå og sendt.

Deltar med dette hos:
Card an Scrap # 23 - lag noe til baby
Kort o Mania #54 - bruk dies/punch/cut it



Lyseblå Bassill
Mønsterark - Panduro
Spellbinders sirkler og scallop sirkler
Bokstaver - QK dies
Perlekapper og bamse charns - Kuttut
Diverse blomster, pyntegrener, brads og knapper.
Nupperelleblonde og satengbånd.
Håndtaket er lagd av en tom gelpenn.
Stempel - NSS
Inni kortet er det et tekststempel som jeg glemte å ta med bilde av.
God helg alle sammen :)

15 kommentarer:

Jytte sa...

Ååhhh, hvor fint !!!
1000 tak fordi du deltager i udfordringen på Card and scrap.

Rigtig god weekend :)

Linda sa...

Nyyydelig vogn:):)Har du tutorial på denne?
Klem,Linda

Guri sa...

Å, så søt. Blir alltid imponert når eg ser desse barnevognene. Har ikkje turtå prøve meg det ennå

Mea sa...

Så søt barnevogn! :)

Ha en fin dag.

Aquarell sa...

Nyyydelig vogn.:)
Har fått en forespørsel om å lage et dåpskort nå på nyåret, kanskje jeg skulle lage en slik?
Fortsatt god helg! :D

Lambi sa...

Så nydleig Bodil! Skulle ønske jeg var så tålodig! Ser ut som noe det tar mye tid og pirk for å få til denne her, men lekkert blir det! Godt nytt år! Klem

Anne-Eddie sa...

Denne var nyydelig!! Mye arbeid ser det ut som da, men verdt tida det tar!! Knall flott!!
Klem fra Anne-Eddie :)

Bettina L. sa...

Dette var lekkert Bodil. Så flotte detaljer med skilt foran og charm i hetten til vognen. Ha en flott kveld. Klem

Connie sa...

Lekkert :O)
Lenge siden jeg har sett disse fine vognene nå. Nydelig.

Klem Connie

Anne Bente sa...

NYYYYYYDELIG som altid ♥♥♥

knusss

Pia sa...

så nydelig barnevogn med fine detaljer wow
knus Pia

Berit sa...

Så lekker!!

Anonym sa...

Denne er bare helt skjønn :) Herlige mønsterark du har brukt :))
Klem Lill

My Hyde Away sa...

En utrolig kreasjon. Jeg likte spesielt godt det lille navneskiltet på vognen - alle de små detaljene gjør denne vognen kjempefin. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Hilsen Kirsten.

Linda S. L sa...

kjempe søt! lenge siden jeg har sett slik en vogn igjen :D herlig er de!!
likte så godt fargene du har brukt her og spesielt den lille søte charmsen som henger ned som en rangle :D :D
takk for at du deltok på vår utfordring nr 54 hos kort o mania!
klem fra Linda S. L

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails